Колеги имам следния проблем. При преминаване през дупка или друга по сериозна неравност даже и киша, пясък задницата на колата започва да се люлее. По думите на майстора задницата била стегната.. От какво може да е това? Гумите са ми хубави прави го и със зимните и с летните.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Нестабилна задница 156
Collapse
X
-
Принципно амортисьори.
Но иди до задните гуми и им набий един хубав ритник, ако гумите кривнат от пътя - имаш скъсани тампони на напречните щанги. Или си ги сменял скоро с нови от магазина
-
Същото залюляване може да се получи от нерегулиран заден мост. В зависимост от ширината на гумите се правят настройки на напречните щанги (болтовете които държат щангите за моста). При мен (на 2 от предните ми 156-ци) като сменя зимните с летните гуми се наблюдава това явление особено в мокро и когато стъпя само с 2-те гуми върху боята на пешеходните пътеки. Особено интересно е когато стъпиш на лед, мале как съм изтръпвал...Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
1. Примери амортисьорите
2. "Селеновите щанги" - на чисто нови такива ми излезнаха тампонитетъй че и те са вариант.
И като люлее поднася ли ?
Мен ме светнаха в една работа преди време и ми спестиха мъките: Кат дойде време за правя нещо по окачването , отивам на стенд за реглаж. Там я качваме и гледаме. Не ч вдигам на крик. Това има голямо значение щото окачването си стои в нормално състояние и нямаш идея как се забелязва всяко едно луфтчеAlfa Romeo 155 1.8 8v '95 - Ex ... Alfa Romeo 156 2.0 TS '99 - Ex ...
Alfa Romeo 156 SW Facelift 2.4 JTD M-JET 20v '04 +++
Alfa Romeo GTV Phase 1 2.0 20v Тurbo '95 + Още едно 2.0 ТС ....
Comment
-
И според мен трябва да се обърне повече внимание на щангите отдолу.И на мен ми поднасяше,особено на мокрите боядисани пешеходни пътеки,както каза Мирчозо.Смених и 6-те,защото си бяха тръгнали ..една по-малко,друга повече...Задницата заспа.156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци-ex.
159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда
Comment
-
И при мен бяга по боята смених биалетките и тампоните но това си остана преди това сменях и задните стабилизиращи щанги. Другото което е ми се струва че от едната страна е малко по-ниска това дали е признак за изпуснал амортисьор?Alfa Romeo 156 1.8 TS 98г.
Alfa Romeo 156 2.4 20V 04г.
Comment
-
За разликата във височината,по-скоро да е от пружина.Ако са различни или някоя е омекнала повечко.
А колко до поднасянето,щом всичко е сменено и е минала реглаж,остават само амортисьорите.156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци-ex.
159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда
Comment
-
Един прост тест за много изтървали амортисьори:
Залюляваш задницата и в момента в който спреш и тя трябва да спре( малко странно звучи ама тва е положението
)
Ако продължи да се клати -Alfa Romeo 155 1.8 8v '95 - Ex ... Alfa Romeo 156 2.0 TS '99 - Ex ...
Alfa Romeo 156 SW Facelift 2.4 JTD M-JET 20v '04 +++
Alfa Romeo GTV Phase 1 2.0 20v Тurbo '95 + Още едно 2.0 ТС ....
Comment
-
Този тест не е обективен, освен ако не са тотал мъртви. Газовите се напомпват и след няколко залюлявания се втвърдяват.
Разликата във височината идва от пружините, но щом е от едната страна само, много вероятно е вследствие на неработещ амоттисьор пружината да се лашка в пъти повече което значително скъсява живота и или я чупи.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Този тест не е обективен, освен ако не са тотал мъртви. Газовите се напомпват и след няколко залюлявания се втвърдяват.
Разликата във височината идва от пружините, но щом е от едната страна само, много вероятно е вследствие на неработещ амоттисьор пружината да се лашка в пъти повече което значително скъсява живота и или я чупи.
Иначе съм съгласен в тоя ред на мисли ...... Само не разбрах пружините здрави ли са?Alfa Romeo 155 1.8 8v '95 - Ex ... Alfa Romeo 156 2.0 TS '99 - Ex ...
Alfa Romeo 156 SW Facelift 2.4 JTD M-JET 20v '04 +++
Alfa Romeo GTV Phase 1 2.0 20v Тurbo '95 + Още едно 2.0 ТС ....
Comment
-
Първоначално публикувано от XaBu4ko Покажи съобщениеЕдин прост тест за много изтървали амортисьори:
Залюляваш задницата и в момента в който спреш и тя трябва да спре( малко странно звучи ама тва е положението
)
Ако продължи да се клати -По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Ако пружините са омекнали задницата ще слезе малко а на амортисьора му е все тая.Ако всичко друго е наред 100% амортисьор/и.Кофти е че като свалиш пружината и амортисьора е заминал, ако нямаш под ръка нови трябва пак да събереш карантиите за да отидеш да си купиш.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Ши на намразят хората , оспамихме темата ......
Има едни машинки дет ти мерят хАмортисьорите
струва 15-20 лвAlfa Romeo 155 1.8 8v '95 - Ex ... Alfa Romeo 156 2.0 TS '99 - Ex ...
Alfa Romeo 156 SW Facelift 2.4 JTD M-JET 20v '04 +++
Alfa Romeo GTV Phase 1 2.0 20v Тurbo '95 + Още едно 2.0 ТС ....
Comment
Comment