Известие

Collapse
No announcement yet.

Нестабилна задница 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Нестабилна задница 156

    Колеги имам следния проблем. При преминаване през дупка или друга по сериозна неравност даже и киша, пясък задницата на колата започва да се люлее. По думите на майстора задницата била стегната.. От какво може да е това? Гумите са ми хубави прави го и със зимните и с летните.
    Alfa Romeo 156 1.8 TS 98г.
    Alfa Romeo 156 2.4 20V 04г.

  • #2
    Принципно амортисьори.
    Но иди до задните гуми и им набий един хубав ритник, ако гумите кривнат от пътя - имаш скъсани тампони на напречните щанги. Или си ги сменял скоро с нови от магазина
    ex - 147 16v multijet

    Comment


    • #3
      най-вероятно амортисьори
      sigpic 156 2.4 JTD 136hp

      Comment


      • #4
        Същото залюляване може да се получи от нерегулиран заден мост. В зависимост от ширината на гумите се правят настройки на напречните щанги (болтовете които държат щангите за моста). При мен (на 2 от предните ми 156-ци) като сменя зимните с летните гуми се наблюдава това явление особено в мокро и когато стъпя само с 2-те гуми върху боята на пешеходните пътеки. Особено интересно е когато стъпиш на лед, мале как съм изтръпвал...
        Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
        Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
        Горе главата, нищо че е празна...

        Comment


        • #5
          1. Примери амортисьорите
          2. "Селеновите щанги" - на чисто нови такива ми излезнаха тампоните тъй че и те са вариант.

          И като люлее поднася ли ?

          Мен ме светнаха в една работа преди време и ми спестиха мъките: Кат дойде време за правя нещо по окачването , отивам на стенд за реглаж. Там я качваме и гледаме. Не ч вдигам на крик. Това има голямо значение щото окачването си стои в нормално състояние и нямаш идея как се забелязва всяко едно луфтче
          Alfa Romeo 155 1.8 8v '95 - Ex ... Alfa Romeo 156 2.0 TS '99 - Ex ...
          Alfa Romeo 156 SW Facelift 2.4 JTD M-JET 20v '04 +++
          Alfa Romeo GTV Phase 1 2.0 20v Тurbo '95 + Още едно 2.0 ТС ....

          Comment


          • #6
            И според мен трябва да се обърне повече внимание на щангите отдолу.И на мен ми поднасяше,особено на мокрите боядисани пешеходни пътеки,както каза Мирчозо.Смених и 6-те,защото си бяха тръгнали ..една по-малко,друга повече...Задницата заспа.
            156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
            147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
            159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

            Comment


            • #7
              И при мен бяга по боята смених биалетките и тампоните но това си остана преди това сменях и задните стабилизиращи щанги. Другото което е ми се струва че от едната страна е малко по-ниска това дали е признак за изпуснал амортисьор?
              Alfa Romeo 156 1.8 TS 98г.
              Alfa Romeo 156 2.4 20V 04г.

              Comment


              • #8
                За разликата във височината,по-скоро да е от пружина.Ако са различни или някоя е омекнала повечко.
                А колко до поднасянето,щом всичко е сменено и е минала реглаж,остават само амортисьорите.
                156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                Comment


                • #9
                  Един прост тест за много изтървали амортисьори:

                  Залюляваш задницата и в момента в който спреш и тя трябва да спре ( малко странно звучи ама тва е положението )

                  Ако продължи да се клати -
                  Alfa Romeo 155 1.8 8v '95 - Ex ... Alfa Romeo 156 2.0 TS '99 - Ex ...
                  Alfa Romeo 156 SW Facelift 2.4 JTD M-JET 20v '04 +++
                  Alfa Romeo GTV Phase 1 2.0 20v Тurbo '95 + Още едно 2.0 ТС ....

                  Comment


                  • #10
                    Този тест не е обективен, освен ако не са тотал мъртви. Газовите се напомпват и след няколко залюлявания се втвърдяват.
                    Разликата във височината идва от пружините, но щом е от едната страна само, много вероятно е вследствие на неработещ амоттисьор пружината да се лашка в пъти повече което значително скъсява живота и или я чупи.
                    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                    Горе главата, нищо че е празна...

                    Comment


                    • #11
                      Този тест не е обективен, освен ако не са тотал мъртви. Газовите се напомпват и след няколко залюлявания се втвърдяват.
                      Разликата във височината идва от пружините, но щом е от едната страна само, много вероятно е вследствие на неработещ амоттисьор пружината да се лашка в пъти повече което значително скъсява живота и или я чупи.
                      Е аз съм писал за много изтървали......
                      Иначе съм съгласен в тоя ред на мисли ...... Само не разбрах пружините здрави ли са?
                      Alfa Romeo 155 1.8 8v '95 - Ex ... Alfa Romeo 156 2.0 TS '99 - Ex ...
                      Alfa Romeo 156 SW Facelift 2.4 JTD M-JET 20v '04 +++
                      Alfa Romeo GTV Phase 1 2.0 20v Тurbo '95 + Още едно 2.0 ТС ....

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от XaBu4ko Покажи съобщение
                        Един прост тест за много изтървали амортисьори:

                        Залюляваш задницата и в момента в който спреш и тя трябва да спре ( малко странно звучи ама тва е положението )

                        Ако продължи да се клати -
                        Мда уе, ако си с мацка на задната седалка и след като свършиш продължиш да е*еш, значи амортисьорите са заминали.
                        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                        Comment


                        • #13


                          Много точно казано.
                          Alfa Romeo 155 1.8 8v '95 - Ex ... Alfa Romeo 156 2.0 TS '99 - Ex ...
                          Alfa Romeo 156 SW Facelift 2.4 JTD M-JET 20v '04 +++
                          Alfa Romeo GTV Phase 1 2.0 20v Тurbo '95 + Още едно 2.0 ТС ....

                          Comment


                          • #14
                            Ако пружините са омекнали задницата ще слезе малко а на амортисьора му е все тая.Ако всичко друго е наред 100% амортисьор/и.Кофти е че като свалиш пружината и амортисьора е заминал, ако нямаш под ръка нови трябва пак да събереш карантиите за да отидеш да си купиш.
                            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                            Comment


                            • #15
                              Ши на намразят хората , оспамихме темата ......

                              Има едни машинки дет ти мерят хАмортисьорите

                              струва 15-20 лв
                              Alfa Romeo 155 1.8 8v '95 - Ex ... Alfa Romeo 156 2.0 TS '99 - Ex ...
                              Alfa Romeo 156 SW Facelift 2.4 JTD M-JET 20v '04 +++
                              Alfa Romeo GTV Phase 1 2.0 20v Тurbo '95 + Още едно 2.0 ТС ....

                              Comment

                              Working...
                              X